Förlåt Roya

Det här skrev jag till Roya den 23 februari 2010. Då reagerade hon, skulle hon göra det om hon läste det idag?


Förlåt Roya..

.. Men vet inte om du någonsin kommer förstå det här.
Du har blivit sårad, du har fått ditt hjärta krossat, du har hatat allt men har du någonsin tappat hoppet?

Dom säger att hoppet är det sista som lämnar människan. I sånna fall är jag närmare död än levande just nu.

Du kallar mej alkis, och du anar inte hur mycket värre det är att höra det från dej än från någon annan.
Jag skiter fullständigt i vad folk tror, tänker och tycker om mej, men när du säger att jag börjar bli alkoholist skär det. Jag vet inte vad jag ska göra.

Jag har inget hopp och inga drömmar kvar. Jag leker.

Jag ser ingen mening med livet just nu, jag bara vet att i mitt liv existerar det så jävla mycket idioter för nära mej. Jag vet inte om jag klarar av att leva med att människor inte kan låta mej vara i fred när jag vill och jag vet inte om jag klarar av att se människor fatta idiotiska beslut.

Förlåt Roya, förlåt att jag gör dej besviken. Jag hatar bilden du har av mej just nu. Men jag vet inte vad jag hatar mest, bilden du har av mej eller att vakna varje morgon och fatta att jag fortfarande lever.

Det är gott och det tar mej bort.
That's all I'm asking for.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0