Dagens outfit

ÚDå var tisdag den 14:e september över. Hur tragiskt är det ine att tänka att den här dagen aldrig kommer tillbaka? Usch .. Lyckligvis har jag spenderat den väl.
Först har jag varit i skolan och varit duktig, means: jag sov bara på en lektion. Sen har jag övningskört, sen hag jag gjort människor glada på msn och sen har jag tagit en 2 timmars promenad med Hanni bunni.
Nu tänkte jag underhålla er en stund till, sen ska jag hoppa in i duschen och sen blir soooooova. Awesome.


                   '


♥ Leggings med nitar - H&M
♥ Topp - BikBok
♥ Hoodie - New Yorker
♥ Halsband - New Yorker
♥ Boots - MM
♥ Skinnjacka -Hollies
♥ Väska -Belle










Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0