Argt inlägg... argt som fan

Vet ni en sak? Jag är så förbannat idiotiskt jävla trött på vissa av er där ute? Vilka i helvete tror ni att ni är?
Ni sitter där i era äckliga kroppa, dömmer människor, skriver idiotiska kommentarer i idiotiska bloggar och beter er som kompletta idioter.
Jag har bara en fråga!
Hur i helvete står ni ut med er själva?
Ni säger till mej att jag skämmer ut mej, att jag är äcklig, att jag är pinsam, att jag är ful, att jag är misslyckad. Men ni vet inte ett jävla skit, ni läser inte ens det jag skriver.

Trots att jag kanske till och med är allt det ni säger, är jag fan bättre än er, hur känns det?
Pinsamma jävlar! Hur i helvete klarar ni av det?

Fy fan för er!

Ni är totalt jävla humorbefriade och jävligt torra. Och jag skulle gärna vilja se hur ni ser ut... eller vågar man det?
Jag blir illamående av tanken.

Låt mej vara för fan

Låt mej vara den jag är, låt mej skriva det jag vill , låt mej säga det jag känner, låt mej skämma ut mej om jag vill.
Vad fan rör det er?
Läs inte min blogg om ni inte klarar av det! Hur svårt kan det vara?

Tydligen jävligt svårt. Knäcker stuumpan er eller? Jag förstår det, hon kncäker mej varje dag.

Jag har sagt det 10000000000000000000000000000 gånger. Har du inget bra att säga, säg inget alls. Men vissa människor är så fucking tröga och så fucking dumma i huvudet så det går tydligen inte in.
Hur svårt kan det vara.

Jag är 18 bast, bor i en förort, går i en svinskola med svin, jobbar på ett oljejobb. Hur jävla intressant kan jag vara för er?

LÅT MEJ VARA FÖR FAN!!! IDIOTER SOM ER VILL JAG INTE HA VARKEN HÄR ELLER EN METER IFRÅN MEJ, DRA ÅT HELVETE.

Jag hade tänkt uppdatera, men idioter som er lägger jag inte min tid på. Jag umgås med pappa istället. Honom kan man i alla fall vara med utan att skämmas.
Fy fan för er säger jag bara.


 

 

 

Till mina goa och söta läsare:

Ta inte åt er. Vet du om att du är en av dom som säger hur mycket den här skiten äger på msn och har du skrivit riktigt söta kommentarer är det här självklart inte riktitat mot dej.




JAG HOPPAS ATT ALLA FÖRSTÅR ATT DET KRÄVS OTROLIGT MYCKET MOD OCH STYRKA FÖR ATT VÅGA UNDERHÅLLA.
DEN HÄR BLOGGEN ÄR SÅ JÄVLA HATAD AV "ANSTÄNDIGA" MÄNNISKOR.. OCH JAG FÖRSTÅR DET, MEN JAG HOPPAS ATT NI ALLA KAN FÖRSTÅ ATT JAG INTE PALLAR MED FOLK SOM SLÄNGER SKIT FÖR ATT DOM SJÄLVA INTE KLARAR AV ATT ÖPPNA KÄFTEN OCH FÅR MÄNNISKOR ATT LE. MEN VISST, JAG KAN JU SKRIVA OM HUR JÄVLA OFTA JAG FIKAR MED MINA VÄNNER ISTÄLLET DÅ.... MEN TÄNKTE ATT ALLA ANDRA REDAN GÖR DET SÅ JÄVLA BRA.... TRODDE NI VILLE HA NÅGOT NYTT MEN MÄNNISKOR ÄR TYDLIGEN TRÅKIGASRE ÄN JAG TRODDE.



OCH BTW ALLA THG:ARE, NI KAN DRA ÅT HELVETE MED ERA JÄVLA KORS. FÖRLÅT ATT JAG ÄR ATEIST OCH LEVER LIVETS GLADA STUNDER MED EN JÄVLIGT SEXUELL INSTÄLLNING.
 OCH VILL NI INTE VETA HUR EN KUK SER UT, KLICKA INTE IN STUUMPAN.BLOGG.SE



Den här är till er:



Så tycker jag om er. Skillnaderna på er och bilden är att ni äcklar er mer och bilden är möjligtvis rätt mycker mer värd än vad ni är.... Annars har ni nog rätt mycket gemensamt.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: annapannaa

Det kommer alltid att finnas idioter, så enkelt är det. Och du kommer alltid att ta åt dig av det dem säger men försök alltid att ignorera dem. Du är en riktigt skön tjej och du får alltid mig att le när jag läser din blogg. Jag beundrar dig för vad du vågar skriva här, det krävs mod och styrka för det. Jag hoppas att du inte slutar med det du gör för jag tror att vi är många som gillar dig :) . Och de som vill vara oskulder tills de blir 40 kan ju få vara det, de vet inte vad de missar, du och jag kan ju leva livet medans de tynar bort :D du äger, tro inget annat <3

2010-09-25 @ 12:07:15
URL: http://insidetheheadofanna.blogspot.com/
Postat av: Linda

Men skit i dem! Det är massa som älskar din blogg och tänk på dem! Du får inte sluta blogga?! Du gör livet ljusare, speciellt dina videoinlägg!

Älskar din blogg! ♥

2010-09-25 @ 12:43:34
Postat av: Tobbe

Är man en jävligt snygg tjej, har en jävligt bra blogg och är näst intill felfri är det inte konstigt att folk skriker ut sin avundsjuka i form dumma kommentarer. Egentligen borde du ta det som en komplimang men jag förstår att du blir arg. Skit i dem, du är ändå bättre.

jag tycker iaf att du rockar stuumpan och jag vet att många håller med så keep up the good work

2010-09-25 @ 18:32:41
Postat av: Linda

Vad tycker du om Sverigedemokraterna & varför?

2010-09-26 @ 17:07:43
Postat av: Anonym

alla är unika,jävligt sarkastiskt

2010-09-26 @ 18:46:48

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0