Är jag BLÅ eller RÖD?

Hej

Idag har det varit en lång dag igen. Den började självklart med att jag gick och röstade.

Sen åkte jag till stan och hämtade ut Solsidan, jepp jag orkade inte vänta..

 

Jag har fått en hel del frågor om min politiska sida. Jag kan säga att den inte är speciellt uppdaterad. Jag hänger med lite på avstånd och snappar upp en del av det som är viktigt för mej. Med det menas alltså att jag aldrig skulle kunna delta i en ordentlig politisk diskussion, men jag vet gott och väl min inställning till olika partier.

 

När jag gick och röstade tog jag 3 lappar, en gul, en vit och en blå. Simple.

Alla andra tog 5 av varje för att inte visa vad man tänkt rösta på, snacka om slöseri på miljön!

 

Jag skämdes inte ett dugg för att rösta på det jag röstade på. Någon som vågar gissa på vad jag röstade? Dom som gissar rätt och anger sin blogg får en liten länkning

 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sofie

Jag har tyvärr ingen blogg men jag gissar på att du är blå :)

2010-09-19 @ 22:03:58
Postat av: Linda

Du är..blå?! :)

2010-09-20 @ 19:21:58
Postat av: Anonym

jag tror att du är röd

2010-09-20 @ 22:20:23
Postat av: Anonym

jag tror att du är röd

2010-09-20 @ 22:20:38
Postat av: Annie

Tur att du inte röstade på SD iaf. Jag tror oxo att du är blå faktst

2010-09-20 @ 22:42:54
Postat av: Robin

Det ser ut som att du är en blå person

2010-09-21 @ 22:18:01

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0