Dödligt trött

Hej
Om ni visste hur trött jag är just nu skulle ni tycka synd om mej och säga: skit i bloggen, gå och lägg dej!

Eller... ?? är ni duktiga på det där med att känna medlidande?

Den här veckan har i alla fall på många sätt varit en av dom vidrigaste på länge. Från måndag till fredag gick jag upp vid ungefär 06.30 och gick och la mej vid 00.30. Det har varit mycket plugg, jobb varje dag och dessutom en jävla massa annat. På fredagen såg jag fram emot lite sömn, men då passade en viss Mr Ch på att ringa mej 2 gånger och sms:a mej 100 gånger så jag somnade inte förrän 5 och sen gick jag upp klockan 9 för att jobba.
På kvällen åkte jag hem till Mr E på en liten middag, vi somnade, som vanligt, jävligt sent.. eller ska man säga tidigt? 5 kom vi i säng och sen var det upp igen 09.30 för att jobba... V I D R I G T.

Jag är så trött att jag knappt orkar stå upp. Min plan är att gå och lägga mej tidigt ikväll... tja jag brukar ju vara duktig på att säga så, sen blir det raka motsatsen.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0