Tiden.. gå FORTARE!

Nu fick jag en sån där blixt i skallen igen och allt som nyss var ljust blev helt grått.

 It's my fucking life.

Jag vill bara ta studenten. NU!!
Jag vill slippa gå till den där jävla skolan.
Jag vill slippa sova på massa onödiga lektioner.
Jag vill slippa gå bland 1000 pers mot min vilja.
Jag vill lägga min tid på att umgås med folk jag gillar, och som dessutom gillar mej.
Jag vill slippa vara lätt irriterad.
Jag vill slippa se på mitt liv som helt onödigt.

Kan det verkligen vara möjligt?
Det låter nästan för bra för att vara sant, men ska alla dessa saker bli möjliga för att man slutar skolan?

Som sagt, det låter för bra för att vara sant.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: känner samma

känner igen mig precis !! :(

inget rolig situation om man säger så

jag undrar om du skulle kunna skriva om nått tips som man ska göra om man känner så ? :)

Om du har nått vill säga ;)

2010-10-24 @ 08:36:06
URL: http://www.ebandling.devote.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0