Stuumpans kvällsbestyr

Hej

Nu har jag nästen precis kommit hem från jobbet. Jag lyckades faktiskt ta mej till gymmet   Jag pluggade däremot inte, vilket vara prio 1 .. men men.
Det blev gym och jobb, sen var den dagen slut.

Eller tja... helt slut är den inte, jag har en del kvar att göra.



Jag får aldrig sova

Och ja, jag måste göra allt det där innan jag går och lägger mej ikväll. Jag vet inte när jag hade tid att tvätta håret senast... det säger en del.

Nu måste jag sätta igång, annars kommer jag aldrig i säng.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0