Stuumpan fimpar frissan

Hej
Idag har jag studiedag... jävligt soft
Om några timmar ska jag åka och jobba. Fröst hade jag tänkt plugga lite, får väl se hur det går. Sen ska jag försöka hinna med lite gym innan jobbet, det lär i och för sej bli svårt men men.

Idag satte jag saxen i håret . Lika vidrigt som alltid. Som tur är går jag i alla fall inte till frissan. Jag brukar låta farsan klippa några strån och sen tar jag luggen. Då får man det i alla fall som man vill ha det och dessutom ryker inte halva håret.
Frisörer gör verkligen aldrig som man vill, dom ska vara så jäkla logiska hela tiden.
- Nej jag kan inte klippa upp så. Jag måste klippa upp såhär
- Varför det?
- För att det är så.
- Men jag kanske inte vill ha en kärringfrilla, jag kanske vill ha det mer wild and crazy.
- Nej men det går inte

Nej fan jag fimpar frissor. Dom går värsta utbildningen för att klippa hår, och sen kan dom inte ens göra vad som helst.

Idag var farsan inte hemma så fick klippa allt själv. Det var så himla slitet så jag har klippt hur mycket som helst   Klippte upp lite också för att det ska bli lite mer liv i barret. Nu är det kortare, men rätt mycket fräschare... tror jag.
Jag ska tvätta håret ikväll så då får jag se hur det blev.
Dock tror jag desvärre att jag måste tvinga mej iväg till någon nästa månad. Hoppas att jag hittar en bra.





Fimpa frissan, gör det själv istället

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0