Panik!

Hej

Min uppdatering suger just nu och den kommer antagligen göra det större delen av nästa vecka. Ni anar inte vilken press jag har just nu, det är helt sjukt. Det är prov precis hela tiden och jag måste börja prestera. Ska det bli någon snut av mej är det dags att börja plugga. Det har gått ganska bra hittills i 3:an men jag börjar halka efter. Speciellt åt helvete går det i engelska. Jag har hittills inte gjort ett skit. På tisdag ska vi ha boksamtal... om en bok jag inte har läst och på fredag ska man ha lämnat in 5 olika uppsatser, och dom är inte lätta ska jag säga.. självklart har jag inte ens börjat. Dessutom är det svenskaprov på tosdag... harj ag ens koll på vad det handlar om? Nej?
Hipp hurra för mej.

Jag jobbar måndag och tisdag så jag hinner inte ens börja plugga innan skiten är över. Och där försvann mitt flyt...

Måste plugga lite nu, om några timmar är det upp till helvetet som gäller.



Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!!


Lite alkohol och sex skulle kännas bättre..


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0