Nytt från Deichmann

Igår åktej ag och Olivia till Skärholmen och tittade runt lite. Jag skulle träffa Mr Ch lite senare så vi travade runt en stund. Eller tja.. vi gick in i en affär  och det var Deichmann. SKOR, skor , skor!

På min inköpslista för den här månaden står det: en ny väska.

Jag hatar att köpa väskor, men nu hittade jag i alla fall en tillfällig, billig väska på Deichmann. Och glad för det var jag  Jag tänkte att jag ska pimpa denna tråkiga grej... någon gång när jag har tid  Sen blev det ett par nya skor också  Jag älskar när jag kommer hem med nya skor. Det ser bra ut på något sätt.

Jag köpte ett par sjuuukt söta tofflor också. Men jag tvingade Olivia att ta med sej dom hem när jag skulle träffa Ch. Tofflorna är söta, men inget man visar för honom  Han hade trott att jag var sjuk i huvudet då. Det kommer bild på dom imorgon istället





♣ Skor - Deichmann - 699 kronor
♣ Väska - Deichmann - 169 kronor


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0