Mot Rom om 5 timmar, har jag packat? Svar: Nej

Hej

Jag har precis vaknat här och nu tänkte jag börja packa. Kul att jag tar resan så oseriöst att jag packar 5 timmar innan jag ska åka hemifrån.
Jag önskar att jag var lite mer taggad, men med tanke på att jag har så sjuuuukt mycket annat att tänka på har jag svårt att koncentrera mej på tanken att det skulle kunna vara kul att åka bort i 4 dagar, gå upp 7 på morgonen varje dag, plugga som ett svin och knappt ha någon fritid.. men men, det kanske blir kul.

Bäst jag sätter igång att packa då.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0