Lördag

Fredag natt var däremot inte riktigt lika rolig. Jag skulle upp och jobba på lördagen, jag var trött men en viss Mister bestämde sej för att vilja bli mitt nattsällskap.. det gick inte så jävla bra. Vad han däremot lyckades med var att hålla mej vaken till 5. Tack Ch!

På lördag kvällen var jag bortbjuden på middag till Mr E. Det blev verkligen av dom mysigaste kvällarna jag upplevt på länge. Tråkigt nog var jag rätt trött, men annars kunde det inte blivit bättre.

Champagne och jordgubbar som start,
räkor, vitt vin och aiolo till förrätt
ris (för att dämpa berusningen lite), sallad och oxfile och rött vin till "mellanrätt" som han kallade det
och därefter var det planerat ett antal efterrätter... tyvärr kom annat emellan och därefter somnade vi.

Jag täker inte säga för mycket så jag säger bara att Mr E ka sin grej. Det räcker nog där.

Relativt tidigt på morgonen var det upp igen som gällde.. upp till jobbet.. surprise? höhö Nej



Jag fick en liten present också  Det kanske är rätt uppenbart vad det var, men för er som inte vet... tja jag tänker inte säga ett knyst

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0