Jag har inte anorexia, jag redigerar inte mina bilder, jag har bara inte tid att äta

 

Svar: Definiera äter.. Sen i torsdags har jag tryckt i mej lite bodpudding, lite falukorv, en macka, lite allad och en skål med vanljyoughurt och musli.. Jag har inte hunnit äta mer än så, tyvärr. När man lever det livet jag lever just nu har man dessutom inte mycket till aptit, så blir det ibland.

Som sagt, jag pluggar, jobbar och tränar. Mer än så hinner jag inte. Hade jag inte haft så vansinnig mycket plugg hade jag gärna sovit lite nu.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0