Fredag

Nu tänkte jag berätta lite om min roliga fredag.  Det här klippet får inleda allt



Min fredag  började i skolan. Jag gjorde två prov, som btw gick rätt bra   och efter skolan mötte jag upp Marre i stan.
Först åkte vi till Mörby centrum och därifrån satt vi på en buss i en timme. Det var faktiskt jävligt kul och tiden gick fortare än vad man hade tänkt sej innan  Sen gick vi och fixade mina anchors  I en jävla halvtimme satt jag och fick min arm uppskuren. Den var en halvtimme av ordentlig smärta kan jag säga. Usch det rekommenderar jag verkligen inte! Men snygg blir det  
Marre beskrev mej som svettig, röd i ansiktet, rufsig i håret och allmänt död när jag kom ut därirfrån... det var nog ungefär så jag kände mej också.
Förstår ni på ett ungefär hur jävla ont det där gör?

Jag har ju gjort en tidigare och det gjorde ont.. att göra 3 stycken efter varandra var riktigt tufft. Nu är det i alal fall gjort  Här är resultatet:



Babyskin...



After...



Right now

NO MORE BABYSKIN

Vi lyckades tillslut ta oss till Sandys, köpa varsinn sallad och sen åkte vi hem till mej och kollade på film. Sjukt kul dag, kul äventyr men en jävla resa. Det känns som att vi åkte runt en del av Stockholm på några timmar.... det gjorde vi ju i och för dej också

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0