Förföljd



Skiten förföljer mej, och den skriker redan nu hur mycket jag kommer misslyckas.
Förra gången kuggade jag med 3 poäng.. alltså 16 fel. Hur många blir det den här gången?
26?
Högst troligt.

Aaah , jag vill bara slänga allt i väggen. Låt mej vara!

Om ett dygn åker jag till Rom. Jävla, helvetes, kukresa. Behöver jag säga hur LITE jag vill åka dit?
Jag ska, helt ärligt, åka dit med folk jag typ inte känner, folk jag har umgåtts med på fritiden ett fåtal gånger, folk jag har tryckts ihop med för lite mer än 2 år sen.
En för stor del av hela församlingen har valt den här skolan för resans skull, hur dum är man inte då?
Hur dum är man inte om man tvingar sej igenom 3 år på en skitskola för att åka till Rom i 4 dagar?
Riktigt dum, om man frågar mej.
Skolan är fan inte värd det alltså.

Hur som helst ska jag åka till Rom om drygt ett dygn. På grund av den här jävla skitresan kan jag inte förbereda mej in i det sista för teoriprovet.
Kommer jag att kugga?

Svar: Troligtvis

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0