Dagen efter

Såhär äcklig har ni aldrig sett stuumpan tidigare... värre än såhär blir det inte.




Mitt liv kännsså jävla tragiskt just nu. Jag jobbar och pluggar, sover nästan ingenting och min fritid har inte existerat på jag vet inte hur länge. Jag har inte tid att göra saker jag älskar längre, typ träffa människor, shoppa, träna o.s.v.
Jag känner att jag borde sova mer, men tiden finns inte.

Och sen när jag väl går ut och ska ha kul, slutar det med att jag sitter (aspackad) i en bil med en snubbe, som sitter och torkar mina tårar 5 på morgonen.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: A

du äter väl?.. :/ du har gått ner i vikt nämligen

2010-10-17 @ 14:06:25
Postat av: linnea

eller redigerat bilden?

2010-10-17 @ 20:57:51

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0