Ytterligare ett svar

Men Samuel... Jag har drivit den här bloggen i över 3 år, jag vet gott och väl att åsikter följs av svar.
Jag har lärt mej att skaka på huvudet för era svar ger ingenting, dom påverkar ingenting och framför allt blir jag inte förbannad.. Det är det sista jag blir. Folk får tycka vad dom vill, inklusive du, jag skiter i vad folk tycker, det, sorry om det låter ännu mer oförskämt än vad mina ord redan har gjort, gäller även ditt tyckande.

Jag kommer alltid tycka det jag tycker och det kommer alla andra också göra, men jag ser ingen som helst anledning till att diskutera saken.
Därför har jag lärt mej att skaka på huvudet åt alla.
Det gör jag även nu. Och anledningen till det är mycket simpel. Jag skulle lätt kunna skriva en text och förklara exakt vad jag menar med det som står, i inlägget i fråga. Jag skriver i stort sett aldrig svart på vitt, av flera anledningar.
Visst skulle jag kunna skriva ett inlägg och förklara texten svart på vitt, men det finns ett jävla problem med det och det är att många, för många, inte läser ordentligt, missuppfattar och hoppar över det vesäntliga. Och då är vi tillbaka där vi är just nu. Lustigt nog har till och med du missat textens riktiga innebörd.

Jag har gjort det lätt för mej och fortsätter skaka på huvudet och låter människor tro och tycka vad dom vill om det jag skriver.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Samuel M

Okej, så om någon kommenterar din blogg (vilket någon nu gjort anonymt), varför svarar du då?, Och varför hänger du ut någons namn helt utan att veta säkert att det är denne person? Är det inte lite väl drastiskt? Och som jag skrev förut, du kan ju inte själv bete dig på ett sätt och sedan fördöma andra när de beter sig likadant. Okej, vad var textens innebörd då?

2010-11-08 @ 23:07:34

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0