Galen kväll på Lobby

Min fredag har jag ju redan berättat om så jag tänkte dra lite om min galna lördag! Tro mej, den är svårslagen som fan!

Allt började med att jag vaknade ganska sent, låg kvar i sängen och drog mej i flera timmar. Sen ringde vakten D från Lobby och väckte mej. Han frågade varför jag inte har varit på Lobby på evigheter, och ärligt talat undrar jag det med. Jag sa i alla fall att jag skulle dit den här kvällen. Vi snackade en stund och sen började jag fixa min hemtenta i Psykologi.
Den skulle vara inlämnad på söndagen och jag misstänkte att jag skulle vara bakis så det var lika bra att kirra det på en gång.

Efter att jag hade fixat några frågor åkte jag och hämtade Marre från jobbet, sen åkte vi hem till morsan och fixade min outfit för kvällen. Efter det åkte vi hem till farsan och sen åkte vi och solade solarium.. eller jag solade solarium och Marre lekte med mobilen så länge. Sen åkte vi tillbaka hem till farsan och började storsupa.

Spelade in en videoblogg, och vid det här laget var jag redan "smått" onykter...



Jepp... jag skämmer ut mej.


Allt vårt flams och trams gjorde givetvis att vi kom ut jävligt sent. Vi landade på Lobby vid typ 00.30.

Det roliga och framför allt galna med den här kvällen var alla mål.
Jag och Marre hade ett kontrakt med en del punkter.
I den här fula videon berättar jag om alla planerna

HELT FEL ljusinställning

Det roligaste av allting var idén med att samla nummer. Det var riktigt kul faktiskt. Och det bästa av allt var jag vann... självklart.
Kunde man tänka sej något annat?
Det låter kanske helt sjukt men det var faktiskt riktigt kul. Planen med att vara riktigt packade var just det att man skulle klara av att skämmigt nog gå runt och fråga folk om nummer. Det blev inte så pinsamt som jag trodde att det skulle bli, men det kunde ju ha blivit så lika bra att vara på den säkra sidan - vill säga, så packad som möjligt.

När vi kom in på Lobby vandrade vi runt ett tag, sen bestämde vi oss för att gå till baren. Det var as lång kö och tillslut gav vi upp och skulle till den andra baren. Men innan vi hann fram sötte jag på en jävligt skum tjej.
Hon: Vill du ha en drink?
Jag: ... jag är på väg till baren
Hon: ja vill du ha en drink?
Jag: ja... det är ju därför jag är på väg till baren..
Hon: du kan få en drink här, sätt dej

Jag var jävligt skeptisk men innan jag visste ordet av det satt jag bredvid en snubbe som redan hade hällt upp vodka i ett glas. Ta för dej, sa han och gav mej en redbull.
Jag blev jävligt osäker och började fundera på om det var droger i glaset. Men alla drack och tillslut så körde jag på. Självklart hade jag mitt eget drickbara hemifrån i väskan, vilket resulterade i att hela kvällens nota gick på sammanlagt 150 spänn och det var för inträdet! Hur sjukt är inte det?!

Jag blev råpackad, märkte inte riktigt det men plötsligt fick jag jävligt taskig balans. Det värsta under hela kvällen var när jag stod och hängde med Lobbys älskade DJ. Det var 2 andra tjejer där också. Dom verkae inte känna DJ:n för dom stod bara uppe hos honom och dansade. Jag joinade i alla fall dom ett tag, snackade med dom och tja.. .det var väl kul. Men plötsligt kände jag världens smäll i bakhuvudet, allt svartnade för en sekund och sen när jag såg igen hade jag ramlat ner bakom hela skiten. Jag låg inpressade i ett litet hörn och kom inte upp. Fallet var på typ en och en halv meter och fy helvete vad ont det gjorde. En av tjejerna hjälpte mej upp och frågade om allt gick bra. I helvete heller.

Sen kom en bra låt så jag vandrade ner och började mingla. Vid det laget hade jag tappat bort Marre och sprang runt helt själv.

Sen skulle jag ner till toaletten. På vägen upp ser jag att det är världens kö och vad gör jag? Givetvis bara mååååste jag skämma ut mej lite extra. Jag ramplar i trappan. Förgäves försöker jag ta mej upp, ramlar igen, tar mej upp, ramlar igen.. Noga räknat ramlar jag 6 gånger innan jag tillslut lyckas ta mej upp och försvinner så fort jag bara kan. Jag hade ont som fan i käken och dessutom spillde jag ut nästan hela min drink på köpet.

Jag minglade runt lite till och plötsligt blev en vakt arg och sa att jag var för full och skulle hem.. jag fattade självklar ingenting men lyckades få tag i vakten D.
Han kunde tyvärr inte gör något åt saken men jag fick veta sen att han skällde ut vakten som slängde ut mej. Det hjälpte ju inte mej så mycket för jag stod där i kylan utan kläder. Jag frös så mycket att jag tillslut inte kunde sms:a, sen kunde jag inte prata och sen kunde jag knappt gå.

Det kom några killar och frågade om jag frös. Jävla idioter, vad fan tror dom?

Eafter ett tag kom det 2 hederliga killar och tyckte att det såg ut som att jag frös. Den ena fick riktigt dåligt samvete och tog av sej sin jacka och gav den till mej. Sen drog dom med mej till fylledonken och köpte en cheeseburgare åt mej. När vi hade suttit där ett tag kom F och löste av dom.
Han tryckte in mej i en taxi och sen åkte vi hem till honom.

I taxin raggade jag upp chaffisens nummer, fortfarande desperat att vinna tävlingen .

När vi kom ur taxin fick F nästan bära mej in. Jag hade snö över mina helt röda fötter och förs så mycket att jag knappt kunde röra mej. Han fick in mej i lägenheten hjälpte mej av med skorna och sen la vi oss i soffan och värmde mej tills jag inte frös längre. Sen gick vi och la oss.

Jag fick en del konstiga samtal och en del sms innan vi tillslut somnade. Det bästa just då var att jag inte frös längre. Men tanken på hur jävla lätt jag hade kunnat frysa ihjäl om ingen hjälpt mej fanns där.













Det var några bilder från kvällen


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Ermin

Hej ,jag driver en vuxen dating sajt www.fuckdate.tk och söker just nu sexbloggare som är intresserade av att samarbeta. Om du är intresserad kan du läsa genom att besöka länken nedanför.



http://fuckdate.xxxdated.com/payout.php



Ha de bra!

2010-11-29 @ 00:52:01
URL: http://fuckdate.xxxdated.com
Postat av: felicia

vart har du köpt den bh:n?

så jävla snygg juu!:D

2010-12-02 @ 08:10:02

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0