Den perfekta mannen

En fråga som många klillar frågar mej är hur den perfekta killen är. Jag tänkte ge er alla ett snabbt svar nu.

Enligt mej finns det nog inga direkt perfekta killar. Den dagen jag går ut på jakt igen kommer jag leta efter en man.

Han ska vara min "bästa vän", den jag kan snacka om allt med, planera saker med och genomföra det.
Han ska hata otrohet lika mycket som jag gör och han ska fatta innebörden av ordet förtroende och värdesätta det.
Han får gärna vara bra på att laga mat, för det är ju inte jag  
Han ska ha ett jobb över sopgubbestandard och hjärnan ska sitta på rätt plats.
Impulsivitet, spontanitet, äventyrssinnen, humor o.s.v. är egenskaper som uppskattas.
Vad gäller utseende vill jag helst inte spy när jag tittar på honom. Han ska ha mörkt hår, gymma då och då, han ska vara längre än mej och klä sej med smak.

Det är väl en liten kort beskrivning , hoppas att ni är nöjda med svaret.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0