Tisdag

Nu har jag tagit ut dagens ilska så nu kan jag vara glad resten av dagen


..


Hej
Idag är det tisdag och jag är helt ledig! Det känns jävligt skönt. Jag har i och för sej sovit bort hela dagen för jag var vaken till 04.30 i morse. Det var kanske inte spciellt välplanerat. Jag vaknade 13.30 typ och sen dess har jag pluggat kristendom. Imorgon har vi ett sånt där vidrigt läxförhör på skiten, och det måste gå bra!
Egentligen borde jag plugga spanska till spanskaprovet på fredag också.. men jag föredrar att sitta vid datorn så det blir nog så istället.

Om några timmar ska jag tärffa Hanna. Morsan ska fixa naglarna så jag kommer väl vara med ett tag, sen åker jag nog och gymmar.

Jag ska försöka hinna med att ta kärran till något solarium snart också, innan hon kommer. Det borde jag hinna.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: sara

hej kan du ge några bra tips på sexiga kläder med jultema puss

2010-11-16 @ 18:22:03
Postat av: Anonym

lägg upp bilder från i lördags, här och på facebook, bebi! ;) pusss

2010-11-16 @ 23:09:46

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0