Svar till er läsare.. och nu får det fan vara nog!

Nu ska jag svara på allas kommentarer i ett svep här:

Människor, tänk själva.
Sluta döma,
sluta gissa,
sluta anta,
sluta tro.

Ta reda på fakta!

Jag anklagar ingen, jag nämner inga namn, jag skriver vad fan jag vill, jag tycker och tänker som jag vill.
Har ni problem med det är det här inte rätt plats för er.
Jag undrar hur många gånger jag ska behöva skriva det här inann det går in...
Lite IQ tack!

Och till Linnea:
Jag kallar inte dej korkad, jag har inte nämnt ditt namn i den här bloggen... förrän nu. Om du vill hitta på massa skit är det upp till dej. Jag tänker inte ta ansvar för det. Den dagen jag säger till dej Linnea DU är korkad, eller den dagen jag skriver: den där linnea är riktigt korkad, här på bloggen.. tja, först då kommer jag kunna förstå att du lackar.. men nu... ärligt talat. Dra inte in mej i något fjantigt skit för jag pallar ärligt talat inte det.

Om du nu inte har skrivit kommentaren i fråga, varför tar du då åt dej?

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Jessica

du kan väll ta reda på vem som kommenterar innan du anklagar någon istället för att göra en stor grej av det?

2010-11-08 @ 21:53:23
Postat av: Jessica

du kan väll ta reda på vem som kommenterar innan du anklagar någon istället för att göra en stor grej av det?

2010-11-08 @ 21:53:34
Postat av: Samuel M

Jag måste svara på detta inlägg.. Du skriver att ''folk'' ska sluta döma, vilket (ursäkta om det blir en ovänlig ton) är precis vad du gör själv. Och får jag fråga vilken fakta som har tagit fram att exempelvis ''stockholmarkillens'' bästa vän är flaskan? Och lika mycket som du skriver vad du tycker och tänker så gör andra folk det också. Och i.o.m att du har denna kommentarfunktion på din blogg så kommer folk kommentera med sina EGNA åsikter, det får du ju vara beredd på. Du kan ju inte förutsätta att du kan skriva vad du vill och sen när någon annan säger sin syn på saken så blir du förbannad? Jag är som sagt inte ute efter en konflikt eller bråk på något sätt, men någon måtta på oförskämdhet får det vara. Först kritiserar du alla som ''gissar'', ''dömer'' eller tror, sedan gör du EXAKT samma sak själv.

2010-11-08 @ 22:28:58

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0