Stuumpans blivande nyårsklänning

Tillåt mej att säga OH MY GOD!
Jag tror att jag precis hittade min nyårsklänning!!

Eller är det bara modellen som är så fruktansvärt jävla snygg att man inners inne känner att man bara vill vara henne!!

Nyår 2010 Här kommer jag!!

                            

                                                    ♦ Klänning - Modegallerian.se - 399 kronor

Om jag hade varit en riktigt homosapiens med riktiga homo känslor hade jag sagt:
- Kvinna! Ge mej dej, och med hull och hår hade jag käkat upp dej.

Det är nästan så man vill skriva

♦ Modell - Modegallerian.se - 19000 (men 20 spänn för stuumpanpeople dårå)

höhö nu var jag riktigt rolig  

 

Börjar man bli trött eller? Smått, men jävlar vad man törstar efter alkohol nu.. Det börjar bli fredag, jag känner det... OCH NEJ jag skullle ju ha en vit helg så håll käften nu!


 

Snygg klänning i alla fall

Stuumpans blivande nyårsklänning- sådär 2 månader i förskott.
Borde kanske börja inhandla julklappar i maj


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: K a j s a j i

Sv: Vad kul att du gillade bloggen :) Hoppas att du kommer ihåg namnet då :)

2010-11-18 @ 11:40:59
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Anonym

Damn!,sexigt plagg

2010-11-19 @ 15:35:32
Postat av: Gabriella Hedberg

Bättre uppdatering tack / en arg läsare

2010-11-20 @ 14:40:41
URL: http://nattstad.se/gabriellahedberg

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0