Stuumpan.blogg.se

Tillåt mej att tillägga att min blogg aldrig har riktat sej till människor under 15 år och människor över 30 år.
Om mågot känns överdirvet, omoget eller stötande är det antingen för att du som läsare inte har rätt ålder, eller för att du har missuppfattat vad jag menade när jag sa: -"Läs min blogg med en nypa salt".

Vidare vill jag poängtera att det är jävligt viktigt att läsa vissa inlägg INNAN man kommenterar. Detta för att slippa onödiga aggressioner, pinsamma kommentarer och fullständigt värdelösa konflikter som inte leder till någonting.

Jag hoppas att ni alla tar er tid att läsa dessa rader, då jag ärligt talat är fruktansvärt trött på idioter som inte förstår sej på varken mej, mina texter eller den här bloggen. Om du inte redan har insett att du inte passar in här, är det dags att du gör det nu.

För er som har rätt ålder, hjärnan på rätt plats och en vilja att förändra liv:

- Välkommen till stuumpan.blogg.se





























Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: linda

haha för att du e fett skön?;)

2010-12-22 @ 21:13:09
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej, jag är ett rätt ny fan av din blogg och dig.

Ha läst igenom den lite och kollat på lite video inlägg.

Du är en skön tjej verka det som.



Jag försökte hitta bland dina frågor du svarat på något jag undra över, men lyckades inte.



Läste att man kunde adda dig på msn eller skriva rent av här till dig om man undrade något eller hade frågor, så därför hoppas jag att jag inte gör något olämpligt nu, är väldigt känslig person.



Är det tillåtet att bli din vän, chatta och maila dig ibland?



Tro jag skulle behöva en skrivkompis somdig =)

Kram

2011-01-23 @ 01:21:41

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0