Stuumpan svarar: Peruken

              


okej, du har rätt i att halva världen idag är fejk. så rätt så. men det är okej att vara fejk om det inte SYNS att det ÄR fake! vilket det då gör på dig när du går omrking med en peruk på skallen. vafan är det liksom :S

Men alltså... herregud... finns det INGEN gräns för korkade uttalanden? Nu får både du och ni andra SERIÖST ge er!
Jag tänker inte sluta byta hårfärg varannan dag för att ni håller på och kommenterar det.

Och ärligt talat... hur DUM FÅR MAN VARA?! YES I said it, för det här var just inget annat är KORKAT!
Grejen med fejk är att det SYNS!

Fettsugning, läppförstoring, extensions, tandblekning, solariebränna, bröstförstoring, färgade linser, ögonfransförlängning, nagelförlängningar, hårblekningar och så fucking vidare!

ALLTING SYNS, tänkt lite för fan!

Eller du kanske inte klarar av det... Jag gissar på. INTE!
Galna idioter det finns i den här jävla världen, ta mej härifrån för fan för jag klarar ärligt talat inte av er längre! Det finns ju ingen gräns för hur lite människor tänker!

Det bästa med peruk är att det inte är permanent. Jag kan ju färga håret brunt och se ut som en jävla wb kissie, är det så jävla mycket bättre?
Färgar jag håret snackar vi fejk på riktigt!

Shit alltså, jag dör på sånna som dej. Hipp hurra, du fick ditt rampljus som korkad. Finally! Jag hoppas att du är nöjd nu.  



Förlåt äckliga du att jag är lika snygg både som blond och brunett. Och förlåt vidriga du att du var den FÖRSTA som inte trodde att det var äkta.




omg... inkompetenta mottagningen BUP kanske hade rätt om min aggression.. höhö

 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: lilla jag

jag tycke din blogg är skitbra! håller helt med dig när du skriver att om man inte gillar det som står LÄS INTE DÅ!!! det är väl ingen som tvingas läsa din blogg?? eller?? blir så jävla trött på negativa personer som måste lägga sig i hela tiden!! Jag tycker du är skitbra och tycker att alla negativa som bara klagar hela tiden borde helt enkelt sluta läsa! sen måste jag tillägga att du är fan lika snygg brunett som blond!!!!

2010-11-16 @ 19:06:36
Postat av: Linda

haha hur dumma får människor bli?!

Jag fattar inte varför de hakar upp sig på så onödiga saker.



<3

2010-11-16 @ 19:21:07
URL: http://buumblebee.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0