Sluta diskutera mina texter, ni vinner ingenting på det

Jag tycker att det är ganska kul att se hur starkt folk har reagerat på min syn på svenska folket.
Tyder inte det lite på att man fattar hur sant det är men vägrar erkänna det så istället för att erkänna det försöker man göra allt till en lögn.

Kom igen nu alla som har läst psykologi, visst är det så det är. Freud hade i alla fall hållt med mej


På riktigt.. Let it go.

Låt mej vara en liten fjant som tror att jag vet allt, eller som tror att jag är jätteannorlunda eller vad fan ni nu tror om mej. Har det inte gått in i er att jag inte bryr mej? Jävla tid det ska ta. Jag vet vad jag är, jag vet vad jag har, jag kan förklara varför jag ser på allt som jag gör, men är det värt det när ni bara läser det ni vill läsa?
Knappast.
Fortstätt med det. Jag vet vem jag är, vet ni?

Vidare skiter jag fullständigt i vilka som passar in på beskrivningen och inte. Det är MIN syn på svenska folket i allmänhet. Vad ska ni göra för att ändra den? Ingenting... bra, let it go then!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0