Sista

Jag släpper det här nu för jag orkar inte diskutera grejen. Jag ser det inte som ett bråk, jag ser det som onödigt.
Funny... jag försökte nyss förklara varför jag skriver och inte ens det greppade du. Där har du svaret på varför jag nästan aldrig skriver svart på vitt.
Jag känner att jag snart har besvarat alla dina frågor. Några frågor kvarstår dock.
VART nämer jag Linneas namn?
VART säger jag något om henne?
och VAD har DU med den saken att göra?
Du var väl inne på att du inte var en typisk stockholmare, great good for you.
Men vart och när bildades det någon typ av pakt?
Det här är ju  sjukt.

Kul att du såg den där kommentaren också. OCH du reagerade på det. Du tycker att hon dömer dej efter 3 kommentarer. Vad tror du att jag tycker om det du sitter och skriver nu?
Inse fakta Samuel, du vet ingenting om mej. Du får gärna kommentera, fritt fram, absolut. Jag gillar att se hur människor tänker och jag lär mej mycket av det.
Jag tycker däremot inte alls om sättet du gör det på.

Om du vill kalla det här bråk får du göra det, jag ser det som vardaglig easytrackning. Jag får stå till svars för vad jag tycker nästan varje dag, är det rätt?
Du säger att jag ska vara beredd på kommentarer, det är jag. Läsare ska få tycka vad dom vill, givetvis. Men vart är punkten på listan där jag får tycka och tänka som jag vill? Den fanns visst inte, eller? Det verkar inte så.

Du reagerar på att en enda människa sätter sej upp mot dej, efter att nyss ha sagt åt mej att jag inte ska tjafsa emot folk och allt vad du nu sa. Jag vet vad du sa, jag kommer bara inte ihåg det just för stunden men du sa något om att jag inte klarar av andras åsikter... typ... inte exakt så men typ och du antyder på att jag säger emot mej själv.
Tja jag skulle vilja påstå att det är precis exakt vad du gjorde nu.

Vi kommer långt på det här!
Jag släpper det nu

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0