I'm one of a kind

Alltså ... JOOOO jag är speciell.
Alla människor är speciella på sitt sätt.. Och ni som inte fattar det, shit vad jag tycker synd om er. Vad har ni i huvudet? Väx upp.
Jag sa aldrig att jag var bättre än alla andra och jag sa inte att jag var sämre. Lär er läsa!
Läs innan ni kommenterar så slipper ni skämma ut er.

Jag är min unika person, jag är inte alls som alla andra, jag kommer aldrig att bli.

Ni som lackade passar tydligen in på den typiska humorbefriade svensken, eftersom ni reagerade som ni gjorde. Då fick jag det bevisat att det verkligen är sant, too bad. Jag hade hoppats på bättre av svenska folket.

Att vara svensk och att känna sej svensk är fan inte samma sak

Tugga och svälj




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: -

Det handlar inte om att du inte är speciell. för jo det är klart som fan att du är, precis som alla andra. ALLA är olika och speciella. det är just det jag vill poängtera. Alla stockholmare/svenskar är inte på ett sätt. Det finns precis lika många som är annorlunda, som det finns som stämmer in på dina små exempel. Du får det verkligen att framstå som att alla förutom du är på ett sätt.

2010-11-08 @ 11:10:41

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0