Grattis, ni har fortfarande inte lyckats ta mina åsikter ifrån mej.

Jag har ju i princip slutat svara på idiotiska kommentarer. Jag får någon ibland som jag helt enkelt bara måste svara på, men oftast nöjer jag mej med att sucka, skaka på huvudet, konstatera att personen inte är värd min tid och stax efer är den obetydliga människan med den obetydlige kommentaren glömd.

Den här veckans hot stuff har varit min syn på svenskar och jag måste bara lägga ett sista ord till er som har kommenterat det och sagt att jag beskriver mej själv och att jag inte är så annorlunda och bla bla bla.

Alltså.... vad fan vet ni om det? På riktigt...
Ni sitter någonstans i världen och beter er som att ni tror att ni känner mej.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Hur vet ni hur jag är, hur jag tänker och hur jag beter mej?
Ni är ju fan skämmiga.
Tänk en gång till.
Egentligen vet jag inte ens varför jag gör ett försök. Jag vet att ni har så jävla fel, varför ska jag försöka övertyga främlingar som precis förolämpat mej? Det räcker med att jag vet sanningen. Jag har aldrig brytt mej om vad andra tycker och det gör jag fortfarande inte.
Men jag antar att jag bara inte gillar tanken av att människor ute i världen på riktigt tror att jag är en sån där vidrig person.


Men ibland är ni ta mej fan värre. Jag hade aldrig kommit på tanken att skriva sånna kommentarer som ni precis har gjort. Ett av många exempel på att ni är betydligt vidrigare människor än vad jag är.
 Den tanken var skönare.



Jag kommer aldrig sluta undra varför ni checkar den här bloggen när ni ogillar bloggerskan så starkt som ni verkar göra.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Hilda Olofsdotter

Måste bara säga att du passar jätte bra i brunt hår!:) +att jag tycker din blogg är riktigt bra, you go girl!

Ha det så bra och massor med kramar till dig!

2010-11-13 @ 21:17:06
URL: http://hildajosefiin.blogg.se/
Postat av: Nick

Det är sällan man ser en så vackert kvinna. Du är såååååååå beauty :D

2013-08-26 @ 00:41:54

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0