Fika med Bella

Efter skolan åkte jag till stan och satte mej på Donken och läste min bok. Först gjorde jag en läxa i religion och sen läste jag boken. Mitt i allt blev jag grymt trött och bestämde mej för att sova en stund, mest för att palla med Bella sen . Jag vet ju att man inte får sova på Donken, så jag satte bokeni knät och försökte få det att se ut som att jag fortfarande läste.

När jag vaknade hängde jag konstigt med huvudet och dregglade som ett halvt fotbollslag.

Städaren kollade lite konstigt på mej, så någonting säger mej att han fattar att jag sov..

 

Klockan 5 mötte jag upp Bella för en fika på Rose.



Den där smaskiga delade vi på.
Yes, min diet går alldeles utmärkt, tackar som frågar.

Jag spelade in en underbar liten video också. Om ni inte brukar titta på mina videoklipp, så kan ni i alla fall titta på det här om ni vill sova gott ikväll.

Många av er säger att jag ger er energi, otroligt fint sagt. Jag måste erkänna att jag ibland förstår varför ni säger så. Det här klippet ger till och med mej både energi och ett leende på läpparna  Check it out.



För er som undrar, så skrattar jag åt den fula minen jag gör i början av klippet. Som farsan brukar säga:
- När hon väl har börjat, slutar hon inte.

Jag fullständigt älskar när jag garvart åt absolut ingenting och när jag garvar åt något är det något som inte är speciellt kul... min humor alltså.

Här är ett underbart exempel till.




Det är verkligen underbart med det där äkta, bubbliga skrattet som kommer från någon del som sitter allra längst in i magen. Något av det bästa som finns är att ligga på golvet och skratta tills det känns som att magmusklerna ska gå av på mitten.
Fullständigt oslagbar lycka.

Jag hoppas att mina små videos här får er att sova riktigt gott

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: BloggCandy

haha vilken gött skratt :D

2010-11-11 @ 16:10:30
URL: http://bloggcandy.com
Postat av: Anonym

skönaste skrattet!

2010-11-11 @ 16:35:38

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0