Därför bloggar jag inte

Hej

Hoppas allt är bra med er, själv har jag varit ute på ett riktigt äventyr idag. Det tänkte jag berätta om snart, först ska jag berätta varför jag uppdaterar så jävla dåligt. Det finns en mycket bra förklaring till det.

Varje gång jag loggar in på blogg.se har jag fått minst en och max 5 kommentarer sen jag loggade in sist. Varje gång jag ska läsa den eller dom kommentarerna sväljer jag en stor klump. På sista tiden har jag fått så sjukt många jobbiga kommentarer att jag på riktigt har funderat på att sluta blogga.
Att blogga ska vara kul, den här bloggen har dessutom ett speciellt syfte och det känns inte alls kul att försöka uppfylla det när så många bara sitter och klankar ner på allting.
Jag kan inte se anledningen till att folk fortsätter klicka in stuumpan.blogg.se om dom hatar mej så mycket, men av någon anledning gör dom det.

Det är klart jag fattar att man måste kunna ta lite onda kommentarer ibland, jag är fan inte dum. Om jag skriver något är det klart att jag måste kunna ta kritik, bra som dålig. Men på sista tiden har det varit så mycket dåligt att jag börjar fundera på om jag gör något bra över huvud taget.  
Hur tror ni att det känns? Täker ni över huvud taget eller skriver ni bara och hoppas på att det ni har skrivit låter smart från åtminstone en människas synvinkel?

I en stor del av mitt liv har jag fått höra hur värdelös jag är, jag startade bloggen för att göra något bra och nu får jag höra hur värdelöst det är också. Jag önskar att jag för en gång skulle fick vara bra på något!

MEN! Jag tänker inte glömma att nämna en viktig punkt i allt det här och det är ni som faktiskt skriver otroligt snälla och varma kommentarer. Ni vet själv om ni har gjort det. Jag tänker dock nämna ett namn- Linda.
Jag tror jag får minst en snäll kommentar varje dag från dej.
Pinsamt nog tänker jag numera såhär när jag ska läsa mina kommentarer:
"Okej, var beredd på att det kan vara något as taskigt, det är det förmodligen.. men... det kan också vara från Linda. "

Tack till Linda och alla ni andra som skriver snälla saker. Stuumpan lever tack vare er.
Dock vet jag tyvärr inte hur länge till..


... Det sägs att det krävs tre komplimanger för att täcka en förolämpning


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Linda

Åh vad söt du är! Blev rörd♥

Och jag vill inte att du ska sluta blogga - jag ÄLSKAR din blogg.

Men samtidigt förstår jag att det är jobbigt när massa idioter skriver massa elaka saker.



Blocka IP nummrerna så de itne kan kommentera..? :D



Jag hoppas att du kommer fortsätta blogga annars är det väldigt tråkigt! Du är jätte bra och det jag "vet om dej" och sett om dig verkar du vara en helt underbar person som man bara vill krama på! Jag menar det! Sånna fina person som du ska inte få någon skit!



♥♥♥

2010-11-17 @ 19:08:45

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0