Bara en idiot i mängden

med tanke på att ja känner dig va de ganska kul att du precis förklarade dig själv ;D

Hmmm.... vem kan du vara.. Som är dum nog att säga något så korkat.
Inte Roya, inte Emilia.
Det är inte en kille
Bara på röda linjen har jag hört korkade uttalanden på sista tiden så vi går för det.
Vilka vet jag om på röda linjen som är tjejer.
Det är nog inte Olivia
Det är förmodligen en vän till Olivia.
Vad vill Olivias vänner mej?

Okej, nu när jag har kommit såhär långt i listan har jag nog knäckt vem det är. Jag är rätt säker på att jag har rätt men eftersom jag inte är 100 tänker jag inte skriva något namn och anklaga någon för att vara korkad. Hade jag varit säker hade det varit en annan femma, men nu är jag bara nästan säker.
Du vet själv om du skrev kommentaren, nu vet alla hur onödig du är och jag vet vem du är. Jag tycker att det räcker där.



Ni tror att ni känner mej. Alla ni som har mitt nummer, alla ni som snackar med mej varje dag, en gång i veckan, ibland. Alla ni som ser mej varje dag... Ni tror att ni känner mej.
Fan jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Ni vet vad jag heter, ni vet att jag är aggressiv som fan, ni vet att jag har hamnat i bråk, ni vet att jag ler en del, inte så mycket längre, det var mer förut, men ni har sett mej le, ni vet vart jag bor och ni läser min jävla blogg. Känner ni mej?

Jävla idioter ... på riktigt, jävla idioter.

INGEN känner mej. INGEN!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Linnea Fredin

hej issa, vill bara säga att det inte var jag som skrev den där kommentaren, men tack så himla mycket för att du i stort sett antar att det är jag som du anser vara helt dum i huvudet

2010-11-08 @ 17:35:37
Postat av: Anonym

varför skulle olivias vänner vilja dig något över huvud taget? knappats bara olivias vänner som läser dig blogg på röda linjen eller?

2010-11-09 @ 00:56:32

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0