Att leva tillsammans utan att se varandra

Jag vet att jag är stark
Jag vet att jag verkar hård
Jag vet att jag har temperament
Jag vet att jag är aggressiv
Jag vet vad jag kan göra..

Men även den staraste
Men även den hårdaste
Men även den tuffaste och mest aggressiva
ja... även den faller ibland.

Den är kanske för stark för
Den är kanske för hård för
Den är kanske för tuff för
Och kanske vet den vad den kan göra för ...
.. att inte be om hjälp

Men att den inte ber om hjälp betyder inte att den klarar allt själv.

En person kan verka stark
En person kan verka hård
En person kan ha temperament
En person kan vara aggressiv
En person kan verka veta exakt vad den kan göra

Ändå är det just den personen som ligger på spåret när tåget kommer



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0