Hårkontroll

Jag får ofta höra att jag har väldigt fint hår   . Jag blir lika glad varje gång, eftersom jag är en hårtokig människa. Just nu har i och för sej mitt hår haft gladare dagar, men jag väntar på sommar och sol, då fixar sej allt

 

Anyway.. Jag har nu planerat att göra en liten film om exakt vad jag gör för att hålla håret "fit for fight", för jag anser att det fanimej är en mänsklig rättighet att ha fint hår  Nej men ärligt talat. Jag tänkte redan nu tipsa om en liten grej jag använder som i alla fall typ fungerar ..



Hårkontroll är ett gäng tabletter som man käkar varje morgon och varje kväll (alltså 2 om dagen) för att håret inte ska bli lika risigt och tappa sin glans. Tabletterna hjälper också naglarna att bli starkare.
Hårkontroll är ett kosttilskott som innehåller viktiga vitaminer, mineraler, aminosyror och spårämnen som kroppen behöver. När naglarna delar sej kan det bero på att man har brist på dessa ämnen. Meningen är alltså att tillskottet ska ge näring åt hår, hud och naglar.

Stuumpans betyg:



4 för att tabletterna faktiskt gör att naglarna växer som tusan. Tabletterna kostar bara 130 spänn och räcker i 2 månader och om inte håret växer lurar man i alla fall hjärnan att det gör det. Oavsett vad så får man i alla fall i sej ämnen som är bra för kroppen utan att slänga en mille för det.
Det blir ingen 5:a för Hårkontroll, eftersom tabletterna smakar skit och faktist verkar ganska långsamt, bortsett från naglarna då.

Men jag tänker inte sluta käka det på ett bra tag


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

var köper du det?

2010-05-05 @ 07:43:56
Postat av: Madde

Äter dom också! Funkar riktigt bra på naglarna :)

2010-05-05 @ 22:47:29
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/
Postat av: Latino4life

Stuumpan fråga?

Vad är bäst.Där hemma där du bor eller i malmö.

Du borde komma till malmö nån gång så får du se hur det e här.

2010-05-06 @ 01:45:32
Postat av: Anonym

är dom lika stora som alvedon? eller hur stora är dom? svårt för att svälja tabletter, haha.

2010-08-08 @ 14:03:49

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0