Sexnovell

Tillträde förbjudet

Källa: www.sexhistorier.se

-Jennifer!
Plötsligt stod min datalärare precis framför mig med händerna bestämt nedsatta i bänken framför mig.
Jag lyfte upp mitt huvud och mötte hans stränga blick.
-Ööh, jaa? svarade jag osäkert.
-Har du hängt med på vad jag pratat om alls?
-Öh...Jadå...

-Bra, för det kommer prov på det här nästa vecka, så ni måste plugga ordentligt nu allihopa! sa läraren, som hette Lars, och gav mig en blick. Jag bara satt där och stirrade tillbaka och nickade förstående.
Lite senare var lektionen slut och alla gick ut, men jag var lika seg som vanligt och höll fortfarande på att plocka ihop mina böcker.
-Jennifer, jag vill prata lite med dig. Lars satt vid sin kateder längst fram i klassrummet och tittade strängt på mig. Kan du stänga dörren tack?
Jag gjorde som han sa och gick sedan fram till honom.

-Om det gäller mina betyg så ska jag...
-Det är inte det jag vill prata med dig om. Du har bra betyg, Jenny, men om du fortsätter vara disträ på lektionerna så kanske de blir sämre, och det gäller alla ämnen. Jag säger det här för att jag bryr mig om dig och vill hjälpa dig, sa han och la en hand på min. Jag ryckte till och började bli nervös.
-J-jaha.... Ok...
-Jag måste få ställa dig en fråga. Och jag är allvarlig nu.
-Vad är det?
-Är du oskuld?
Jag kunde inte tro mina öron. Jag måste hört fel.
-V-va!?
-Ja, har du haft sex någon gång?
Jag bara stod där som ett fån. Jag visste inte vad jag skulle säga, vilken fråga!
-Jo, jag... ehm... Nej.. Varför undrar du det?

Lars bara log mjukt och började smeka min hand, som han haft kvar hela tiden.
Detta var min värsta mardröm, men ändå min högsta dröm. Jag har alltid haft en liten förälskelse i min datorlärare, men aldrig vågat säga något. Men i det här läget visste jag inte hur jag skulle reagera. Jag visste att det var förbjudet för lärare att ha förhållanden med sina elever, så det kan inte vara det han ville... Jag kanske bara misstolkade allt.

Vid det här laget ställde han sig upp, och jag följde honom med blicken med halvöppen, häpnad mun. Han gick fram ett par steg till mig och drog varsamt av min jeansjacka över axlarna ner på golvet bakom mig. Jag började darra.

-Det är lite varmt här, eller hur? Du behöver ingen jacka inomhus. Jag kunde inte röra en min.. Jag hade tappat talförmågan. Var det här verkligen Lars eller var det nån slags practical joke? Kanske Dolda kameran??
När jag inte svarade så stängde han min mun med en hand och böjde sig närmare mig och kysste mig lätt på läpparna.

Jag fick panik. Jag både hatade det och älskade det. Men jag visste inte vad jag skulle göra. I all min förvirrning så la jag mina armar om honom och vi börjde kyssas passionerat.
-Åh, så nu förstår du hur det går till, sa han skämtsamt och skrattade vänligt.
-...Jaag... Uhm.. Nästa lektion...
Han tystade mig återigen med ett finger på munnen och tog upp en hand under min tröja. Han smekte min mage och jag fick gåshud på hela kroppen!
-Mmmm.... sluta inte... Fick jag fram. Då drog han upp handen ännu längre upp och smekte nu utanpå min behå under tröjan. Jag kände hur mina tonåriga bröstvårtor styvnade till. Jag blundade och njöt av behandlingen.

Han tog tag med sin andra hand, min högra hand. Jag tittde honom i ögonen.
-Du har väldigt vackra ögon, Jenny, sa han kort. Sedan la han min hand utanpå sina mörkblåa jeans, på bulan som stack ut. Oj! Den var redan ganska hård.
Jag börjde massera hans bula i takt med hans smekningar på mina bröst. Han drog upp min tröja och knäppte upp bh:n bak på min rygg med båda händerna, med mig fortfarade smekandes honom i skrevet, och släppte även den ner på golvet.

-Den här kommer du inte behöva.
Nu log jag också. Jag visste vad som skulle ske. Jag hade fantiserat om det här väldigt länge, och nu hände det.
Jag kunde inte tro det. Jag fick rysningar i hela kroppen när hans nakna händer masserade mina nakna bröst, som nu var helt blottade.
Jag började knäppa upp hans jeansbyxor, utan att få några protester från Lars. Jag lät dom sedan glida ner längs hans långa, sexiga ben och han klev obesvärat ur dom och sparkade undan dom åt sidan.

Nu la jag mina armar om hans överkropp, och smekte honom på ryggen medans vi började hångla. Han var riktigt bra på att kyssas, det märktes. hans läppar var så mjuka och härliga, och jag nafsade tag i hans underläpp. Jag kysste honom på kinden och gick vidare till örat, och viskade:
-Ta mig.

Utan att tveka så hjälpte vi båda till att dra av oss resten av kläderna, vid det här laget var vi nog båda riktigt upphetsade.

Han satte upp mig på hans kateder, och lutade mig lite bakåt så att jag fick stödja mig på händerna. Han satte sig på en stol mitt framför mitt sköte, som var helt renrakat ganska nyligen faktiskt, så det var alldeles lent, och han började slicka mig. Jag stönade till.

-Ååååhh, så skönt! Jag kunde inte låta bli att trycka hans huvud närmare. Mer! Jag rufsade om i hans bruna hår och stönade i takt med hans tungrörelser, och jag blev bara våtare och våtare. Sedan stoppade han in två fingrar i mig och började fingerpulla mig.

-Oj, du var inte så trång som jag trodde att du skulle vara. Har du tjuvtränat, kanske? Har du några leksaker hemma? Han log sitt sexigaste leende någonsin mot mig, när han tittade upp emellan. Jag rodnade lätt. Sanningen var att jag hade fått en dildo i smyg av min bästa tjejpolare på min 15-års dag, utan att mamma visste om det. Jag hade börjat använda den ganska mycket på sistone, när hormonerna började sätta igång. Jag smekte hans kind och hoppade ner från katedern.
-Nu är det din tur... Jag böjde mig ner på knä framför honom, och började suga av hans hårda kuk. Han hade redan fått ett rejält stånd.

-Mmmm... Han blundade och kastade huvudet bakåt av lust. Med en hand smekte jag hans bollar. Hans kuk var verkligen stor, den fyllde upp hela min mun. När han stönade som mest avbröt jag behandlingen, och han satte sina händer i min midja. Han styrde försiktigt mig över hans stånd och lät mig sjunka ner över honom. Jag stönade lätt och lät mina händer smeka över hans sexiga magpack. Nu red jag honom på stolen. Jag tog först några långsamma tag, för det gjorde ganska ont, men jag tror att min "tjuvträning" hjälpte mig lite faktiskt. Sedan ökade jag takten lite i taget, tills det gick ganska fort. Han börjde jucka, vilket gjorde att han kom ännu längre in i mig. Vi höll på så ett bra tag.

-Jag kommer snart, sa jag så starkt jag förmådde, men kom bara fram till en viskning mellan mina stön. Jag älskar dig. Jag vill att du kommer i mig. Var lugn, jag tar piller. Jag har fantiserat om det här ända sen sjuan. Åhh, knulla mig!!

Jag tryckte mig närmare honom, och våra kroppar gneds mot varann. Mina tonårsbröst guppade upp och ner, och han sög tag i ena med sin mun.
-Mmmhmmmmmmhhh.... Fortsätt!! stönade jag.
-Det går snart för mig, mumlade han också fram.


-Aaaaaaaaaahhhhh!!! skrek vi båda.

Sedan tog han ett hårt grepp om mig och sköt in sin kuk i min fitta så långt han kunde, och sprutde sin sperma i mig. Han kände mina fittmuskler krama om hans könsorgan och vi båda kom i en härlig orgasm tillsammans.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0