Stuumpans söndag

På lördag kväll jobbade jag till 23:45 och sen åkte jag direkt till Viktor för middag. Även om jag var jävligt trött hade vi en kul kväll, med Solsidan såklart!

Jag vaknade klockan 9 på söndag morgon och var fortfarande trött. Jag sov 2 timmar till och sen gick jag ut på balkonen och väntade på att Viktor skulle vakna. Jag satt där ute i solen i ungefär en timme, sen vaknade han.

Vi käkade lite rester från den sena middagen och se åkte jag hemåt.

 

 

Först blev det en fika i Heron city

 





Sen blev det en tur ut på Ekerö

 





 

 



Blå lagunen är en av dom vackraste platserna jag vet om.



Sen avslutades dagen på Rasmus grill


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: johan

Snacka om att vara ute på landet...

2010-05-04 @ 07:47:32

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0