Skor och partyväska

Liter mer intressnat information nu då.

Ikväll har jag varit i Kista och käkat middag. För en hundring fik jag en otroligt god sallad från Sandy's. Tyvärr hade jag inte med mej kameran

 

Efter middagen blev det såklart lite affärer. Jag har ont om pengar fram till löning men jag kunde ju fan inte låta bli!

 

                   

 



♣ Skor - Bianco - 750 kronor
♣ Väska - Bianco - 200 kronor

Väskan är läskigt lik den Kenza har designat. Hur kommer det sej att allt hon designar alltid blir läsigt likt det andra designers har designat långt tidigare?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: silveria

aha men det står ganska otydligt haha

2010-05-11 @ 22:48:28
URL: http://silveria.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0