Nya linser

Minns ni den brunögda stuumpan?
Den är tillbaka nu  
Efter att jag hade varit på banken åkte jag och köpte ny linser. Det var länge sen jag köpte ett par nu, alla dåliga löner har gått till viktigare saker men nu så



Vilket är snyggast, grönt eller brunt?

Själv tycker jag att jag blir lite sötare i bruna men många jag känner säger att dom skulle kunna döda för att få mina gröna ögon, tur att det inte är permanent med brunt då  

Linserna finns i flera färger bland annat grönt, blått och lila. Utöver det finns det också spexlinser.

 Linserna kostar 199 kronor och går att beställa här 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0