Måndag

Godmorgon godmorgon

Idag är det måndag igen, vidriga måndag. Jag ligger dock hemma, precis som jag halvt planerade igår. Men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mej. Jag hade nog tänkt att gå till skolan idag, men det blev inte riktigt så.

 

Om ett tag är det dags att jobba igen, jag känner att mitt liv är så jävla kul. Vidare känner jag att jag säger det där en gång i månaden runt 20:e till 24:e. Då är lönen slut och man kan inte göra något. Jobbet känns extra tråkigt och skolan känns inte heller speciellt pepp, men så fort lönen kommer tänker man; äsch jag jobbar en månad till. Då är issa glad igen .

För övrigt händer det inte speciellt mycket just nu, jag borde plugga lite.. Men först ska jag duscha, fixa lite grejer, kanske springa ner till pappsen och hämta lite shorts och sen får man se om jag orkar plugga efter det  troligtvis inte.

 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Denice

Haha stuumpan :) Snyggare för varje dag :)

2010-05-24 @ 20:32:50
URL: http://cutieeh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du stuumpan vi vill se en sexig sida av dig.En sexig stuumpan.:)

2010-05-25 @ 06:17:29
Postat av: Anonym

Du stuumpan vi vill se en sexig sida av dig.En sexig stuumpan.:)

2010-05-25 @ 06:18:27
Postat av: juliakarlsson

jag älskar verkligen din blogg!! jag ser verkligen upp till dig, och läser den varje dag. frågestund vore kul om du hade :)

2010-05-26 @ 22:22:57
URL: http://juliasverklighet.bloggplatsen.se
Postat av: MsMix- TÄVLING I BLOGGEN

skicka en puss?

2010-05-28 @ 16:28:00
URL: http://www.msmix.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0