Kissie i Bella & Tyra show

Hej

Jag har precis sett klippet när Kissie var med på Bella & Tyra show. Ja, jag hade inga som helst planer på att sitta hemma och glo på skiten på tv men nu när jag hade lite tråkigt, söndag som det är, kunde jag lika gärna slå ihjäl några minuter när jag ändå sprang på klippet.

 

För er som också lyckades missa det







Del 1, 2 och 3.

När jag såg klippet kunde jag inte annat än hålla med Bella i eftersnackat. Kissie är en osäker tjej med otroligt låg självkänsla

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: JULIA

frågestund på bloggen, ingen fråga är fel!

http://jlaven.blogg.se

2010-05-17 @ 19:55:36
URL: http://jlaven.blogg.se/
Postat av: Paula

Jag såg det där, haha. Intressant var det.

2010-05-17 @ 23:56:26
URL: http://shefabulous.se
Postat av: Nisse

Orkade se ungefär 90 sekunder sen var jag så irriterad på den där människan som verkligen tror att hon är så speciell. Läpparna gör att hon ser ut som hon blivit överkörd för fan! Nä sluta ge det där äcklet uppmärksamhet! Förstå att unga tjejer ser upp till den där, det är inte ok!



Men för att va lite positiv iaf, gillar din blogg, och du är skjukt snygg!

2010-05-18 @ 11:33:48

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0