Hårprodukter från TIGI

Nu tänkte jag att även jag skulle testa på det fantastiska med TIGI (Bed Head). Inte bara det att flarrorna är underbart söta, innehållet ska tydligen vara riktigt bra också.

Fine, tänkte stuumpan och sen beställde jag hem en del. Och igår kom det hem på posten

Alla grejerna finns i vanliga frisörsalonger, men jag orkade ju inte springa runt och leta. Det var bekvämare att sitta hemma vid datorn och läsa om alla produkerna och sen bara klicka på "köp"   Så småningom tänkte jag skriva recensioner om grejerna, så vet ni vilka av alla produkter ni ska handla hem  Smart va?

 

Small talk: Är en produkt man kan kalla; 3 i 1. Den innehåller leave-in balsam, styling och finishing. Small talk vårdar och ger fukt åt håret och sväller hårstrået för att det ska bli tjockare och fylligare. Produkten är värmeaktiverande med medium stadga som ger en naturlig, mjuk känsla till håret. Slutligen luktar den underbart och skyddar mot värme.

Dumb blonde: Produkten används för att bli av med friss och torra toppar. Man jobbar in en liten mängd i händerna och fördela sen ut det i längderna och topparna. Håret sägs bli mjukt och fullt av fukt! Det är en superlätt produkt som passar alla hårtyper - oavsett färg och längd. Dumb blonde har en doft av papaya.

Love, Peace, the planet- Let it be: Innehåller sheasmör, sötmandelolja, ris och veteaminosyror som tillsammans skyddar håret och ger det näring och glans. Ris låter inte så kul, men det ska bli kul att testa den ändå.

Treat me right: Den här inpackningen fungerar ungefär som en 5 minuters spa behandling. Den innehåller pepparmint, som aktiverar blodcirkulationen, lugnar ned irriterad hårbotten, samtidigt som håret får fukt och näring. Treat me right ger en utredande och mjuk känsla.

Sådär, nu är det bara börja testandet.  Så fort jag tycker något om grejerna berättar jag det . Och som jag sa går det att hitta allihop i vanliga frisörsalonger, men för er som är lika lata som jag kan ni klicka hem allt bland annat här och här


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0