Fredag

Trots att jag är dödstrött har det idag varit en bra dag  Solen var framme större delen av dagen, as skönt! Jag och Roya har rett ut lite gamalt skrot och till och med gjort planer! Sist vi gjorde något tillsammans var.. tja det var väl någon gång under vintern när vi fikade. Länge sen med andra ord.

Nu har vi i alla fall nya planer på G, hoppas att vi fixar det  

Nästa + var att det var pannkakor till lunch i skolan  Me like! Me like a lot!

Dessutom fick jag min vilja igenom att käka ute i solen!  Låter som en bra dag va?

Issa klagar inte på det lilla. Tvärt om.

Värre var det väl på jobbet då det börjar gnissla en hel del mellan mej och vissa kollegor. Jag tror att jag måste försöka dämpa mitt temperament lite! Haha, vad är det jag säger? Det går nog inte. Det är permanent.
Ne men det är klart.. lite kan jag väl försöka lugna ner mej, för vissa människors skull  Men inget annat.






Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0