Dårfinkar och dönickar

Hej

Det har blivit lite dålig uppdatering dom senaste dagarna.

Just nu sitter jag helt slut efter en lång dag och käkar morötter och kollar på Dårfinkar och dönickar. Minns ni den ni som är fördda i slutet av 80- talet, början av 90-talet. Jag antar att inte så många av mina läsare är 80-talister men vi som är födda i början av 90- talet var ju små när den visades på tv.

 

Det enda jag mindes var att en tjej som heter Simone klipper av sej håret och blir kallad Simon och någon scen när hon.. eller han har en simtävling med en kille mitt i natten. Jag har prcis satt igång filmen här och den är ju nästan 3 timmar lång så jag kommer nog inte orka se hela.

 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0