Vaför jag inte bloggade igår

Hej
Förlåt för dåligt uppdatering, igår var jag jättehängig och låg i soffan från att jag kom hem till att jag gick och la mej. Jag låg och glodde på Let's dance, men missade vem som åkte ut för då hade jag somnat. Vem åkte ut igår?

Sen gick jag upp 6 i morse för att åka till jobbet och nu har jag precis kommit hem. Jag hinner inte uppdatera så mycket nu heller för jag måste plugga en stund och sen ska jag röra mej mot stan och träffa Indi. Vi ska köra lite biljard tror jag

Nu vet ni i alla fall varför det inte kom några inlägg igår.



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Delvin

SV: Japp, de har väldigt snygga grejer i new yorker! ;)

2010-03-20 @ 16:04:07
URL: http://delviin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Willy! :D

2010-03-20 @ 20:55:32

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0