Torsdag kväll

Klockan är 23.30 och jag har börjat kvällen med chokladpannacotta.
Det har jag inte ätit sen den 25:e mars 2009! Det var choklad det med. Haha, nej jag lägger inte sånna grejer på minnet. Jag visste när jag käkade panacotta sist och sen gick jag självklart tillbaka i arkiven på bloggen, här kan man ju hitta allt.

Chokladpanacotta på restaurangen med C. Det var faktiskt otroligt mysigt. Den kvällen kommer jag nog aldrig glömma.

Nu sitter jag här i alla fall och käkar det, helvete vad gott det är. Mini är duktig han



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0