Stuumpan svarar: Varför har man analsex?



Varför kör man analsex om det gör ont? :S

Det finns nog flera svar på den frågan. Jag skulle säga att man har det för att testa något nytt eller för att variera sexlivet lite. I ett förhållande är sex ofta ganska viktigt och ett dåligt sexliv kan ta död på förhållandet. Det låter jävligt konstigt , men så är det.

Analsex är också en sån där grej som man kan lära sej att tycka om. "Vanligt" sex är ju inte heller sådär jätteskönt första gången, eller hur? Men det blir ju det sen. Analsex fungerar ngefär på samma sätt, men det tar längre tid att "lära sej gilla det".

Det där med hur ont det gör är också väldigt individuellt. Har man tur får man en småtting i röven, klart det inte gör lika ont då. Har man tur är det en snäll kille som respekterar att det är jobbigt i början och tar det lugnt.

Analsex behöver inte göra ont, men för dom allra flesta (tjejer) gör det det.

Jag vet däremot en tjej som öppet erkänner att hon hatade analsex i början. Hon tyckte att det gjorde så jävla ont, numera kommer hon av det.

Det kan ju också vara en anledning. Nyfikenhet och variation, det tror jag är dom två starkaste drivkrafterna när det kommer till sex


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sexperiment

Hej vi läste din guide om analsex och såg att du missat bland det viktigaste momentet, dvs uppvärmningen. Det går till så att man innan man kör in penisen förarbetar analen och får muskeln att slappna av. Gör analsex ont så har man gjort fel, det gäller även första gången.

2010-03-10 @ 16:24:12
URL: http://sexlovingcouple.blogspot.com/
Postat av: elina

vart kan man köpa glidmedel i olika smaker förutom apoteket? :)

2010-03-10 @ 21:43:32
Postat av: milfs over 35

Yes! Finally something about milf over 30.

2012-11-20 @ 10:47:52
URL: http://allover30.adultsites.co/
Postat av: Trevor

Great delivery. Great arguments. Keep up the great effort.

2012-12-15 @ 16:27:27
URL: http://salsabravapro.com/CharlesRudd

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0