Stuumpan svarar: Rakning


         



Var rakar du dig?
och med VAD rakar du dig?


Med risk för att låta otrevlig men.. varför frågar du något du redan vet svaret på själv?
Du vet säkert att om man som brud inte rakar sej under armarna så lär 90% av världen gå på minst 10 meters avstånd från en. Rakar man inte benen så blir man precis lika utfryst. Man kan ju göra ett tappert försök och skylla på att man vill att benen ska se brunare ut, men det lär inte gå så jävla bra.
Om man som brud inte rakar fittan är man bara jävligt äcklig. Så vilka val har jag?
Jag är bara jävligt glad att jag i alla fall får behålla håret på huvudet och på armarna, man fryser ju i det här landet.

Men jag ska vara helt ärlig. Jag diggar att vara vinterluden. Man hör hur alla går runt och klagar på att det är så jävla kallt. Jag håller mej varm med underställ, byxor och ett par smått ludna ben. Ni borde testa det någongång.

För övrigt fattar jag inte vad du menar med "VAD rakar du dej med?".. Asså.. hur många grejer finns det att välja på?
Osthyvel, potatisskalare, kniv, pinsett och en kille som med tänderna noppar bort alla strån.
Hmm.. kan garantera dej att jag använder det sistnämnda


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: nea

HAHAHA Jag döör xD du e skön.

"Jag är bara jävligt glad att jag i alla fall får behålla håret på huvudet och på armarna, man fryser ju i det här landet."

"Osthyvel, potatisskalare, kniv, pinsett och en kille som med tänderna noppar bort alla strån"

2012-02-19 @ 12:30:52

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0