Sexnovell

Med tonåringar på klassresa (2)
Författare: Peter_1980
Källa: Sexnovell.se


Fortsättning av "Med tonåringar på klassresa" (läs del 1 först). Kommentarer uppskattas!



Efter att jag plötsligt lämnats ensam på stranden börjar hjärnverksamheten så smått komma igång igen. Tjejerna har nyss övermannat mig och sedan tillfredsställt mig med sina unga kroppar och sugande munnar. De har nu återvänt till sjön, och till och med vågat sig ut en bit. Jag samlar tankarna, reser mig upp och börjar söka efter mina kläder. Inser att nu gör jag bäst i att dra mig undan så diskret som möjligt. Jag går och lägger mig och somnar snabbt, efter den mest påfrestande - och spännande - dagen på länge.

På lördagsmorgonen vaknar jag av att det är livat i köket. Tittar på klockan, den är bara 8. Det låter som att eleverna redan är i full gång. Nyvaken stapplar jag in i köket, och möts genast av glada tillrop. Jag känner inte alls igen klassen, så här pigga och muntra har de aldrig varit klockan 8 på morgonen under det gångna året…

Jag börjar göra i ordning min frukost. Tittar förbryllat på några skålar och bunkar som Emelie och Moa grejar med. De håller på att blanda till chokladsås i en skål och någon slags rödaktig syltsmet i en annan.

- Vi behöver nog mer sylt i den här för att man inte ska se igenom så tydligt, säger Moa.

Emelie springer iväg och hämtar några burkar från kylen.

- Vad håller ni på med? undrar jag.

- Det är bara lite förberedelser inför klassfotot som vi ska ta idag, svarar Moa.

Jag förstår ingenting, men funderar inte så mycket på saken. Tankarna om gårdagens händelser gör sig påminda istället. Moa står och rör runt en slev i en skål, men framför mina näthinnor ser jag henne istället runka min kuk, som hon gjorde igår kväll. Hon tittar upp på mig och verkar notera att jag funderar.

- Nåt särskilt som snurrar där inne? frågar hon och tittar upp mot min panna.

Mitt bortviftande svar avbryts av att hon tar upp sleven, skakar av den och sedan lyfter den mot munnen och långsamt slickar den med tungspetsen. Hon låter tungspetsen följa slevens skaft och ända upp till toppen, där hon avslutar med en puss. Hon upprepar samma rörelse igen, och igen, med en allt mer förförisk blick fäst i mina ögon. Hon vänder sig nu helt mot mig, med den lediga armen över magen.

När hon kommer upp till slevens topp igen, början hon suga in hela sleven i munnen. Samtidigt trycker hon ihop brösten med armarna, på samma sätt som hon gjorde när hon badade igår - fast då var hon helt naken. Hennes rosa linne trycks ihop i klyftan mellan hennes bröst, som ser så stora ut för en 15-åring. Linnet är generöst urringat, så jag ser den övre halvan av hennes runda bröst när hon trycker ihop dem.

- Nej, inget särskilt alls, svarar jag ansträngt och går iväg till bordet med min frukost.

* * *

Efter frukosten är planeringen av klassfotot i full gång igen. Kö till badrummet för att alla tjejer ska sminka sig. Det tisslas och tassas en hel del, och jag börjar bli fundersam. Vad har de nu planerat?

Trappan upp till huvudstugan är ganska bred, och den har nu utsetts till fotograferingsplats. Eftersom trappstegen är i flera nivåer ska alla kunna synas ordentligt. Micke har ställt upp kameran på ett provisoriskt stativ. En rad med stolar står nedanför trappan. Klassen börjar samlas.

När jag ser mig omkring upptäcker jag att alla verkar ha sina badkläder på sig. Jaha, tänker jag, det här planerade de igår kväll när jag gått och lagt mig. Sorlet stiger när alla elever ska placeras rätt beroende på sin längd, så att alla ska synas på kortet. Jag ska tydligen stå mitt i den bakersta raden. Jag börjar bli orolig för att vara med på ett kort tillsammans med alla eleverna i endast badkläder. Det känns som att den här resan redan kan ge upphov till alldeles tillräckligt med ryktesspridning. Jag försöker komma undan.

- Det skulle se konstigt ut om jag är med på kortet fullt påklädd om ni ska vara klädda så där, säger jag.

Emelie tittar upp. Det är uppenbarligen hon som driver det här projektet.

- Då får du väl ta på dig badbyxorna du också, konstaterar hon innan hon fortsätter dirigera de andra eleverna.

- Kommer inte på fråga. Jag tar inte av mig ett plagg, svarar jag.

Emelie tittar upp med ett stort leende.

- Det där har vi hört förr, och då vet vi ju hur det gick!

Jag blir tyst, men hittar snart en bra utväg. Kameran håller på att glida ner från det provisoriskt byggda "stativet" bestående av några lådor som ställts på varandra. Jag lyckas till slut få ta över timerutlösarens roll.

* * *

När alla står på sin plats, deklarerar Emelie att nu är det tags för tagning ett. Tjejerna står i bikini och killarna i badshorts. Jag börjar bli van att det är så de går klädda här. Siktar kameran noga, så att alla kommer med i sökaren. Fyrar av några bilder. Men ganska snart utropar Emelie att det är dags för tagning två. Alla tjejer lämnar plötsligt sina platser och springer in i huset. Som på en given signal börjar killarna ta av sig sina badbyxor. De står sedan och håller händerna över sina kukar när tjejerna efter en stund kommer tillbaka.

Tjejerna håller också sina händer över sina fittor, där de inte längre har några bikiniunderdelar. Brösten har de täckt på lite olika sätt. Moa, som har störst bröst av tjejerna, har snurrat svart tejp runt överkroppen, precis så den täcker brösten. När hon håller händerna över fittan trycks brösten ihop så där inbjudande igen. Även Emelie har surrat tejp runt brösten, fast bara ett varv, så att den precis täcker bröstvårtorna. Man ser gott och väl både underdelen och överdelen av hennes runda, fina bröst. Jenny och Tanja har istället spänt sina skärp runt brösten, så att deras små, toppiga bröst trycks in. De har spänt ganska hårt, så att brösten får runda former över och under skärpen.

Anna, som har små men runda bröst, är den största överraskningen. Hon har surrat ett snöre runt sin överkropp, som spänner hårt in i brösten varje varv. Snöret sitter tätast över hennes bröstvårtor, men man kan ändå ana vårtgårdens färgskiftning på de nakna delarna. Camilla har helt enkelt vridit runt sin bikinitopp så att den sitter bak och fram. De andra tjejerna visar inte upp sig riktigt lika generöst, men ändå utmanande.

På Emelies signal börjar jag fota igen, utan betänkligheter längre. Jag börjar fundera över i vems händer dessa bilder ska hamna. Jag är väldigt glad att jag lyckades ta denna plats, både för att jag slipper vara med på bilderna, och för att jag ser tjejerna mycket bättre nu än jag skulle ha gjort på andra sidan kameran.

Efter ett antal bilder avbryter Emelie igen.

- Dags för tagning tre!

Hon och Moa springer iväg och kommer strax tillbaka med de skålar som de grejade med tidigare på morgonen. De går fram till Jenny, och öppnar hennes skärp. När skärpet glider av är hela klassens blickar riktade mot de nakna, toppiga, mjuka små 15-årsbrösten. Hon får välja en skål, och pekar på jordgubbssmeten som Moa håller i. Moa tar en slev av smeten och lägger ett tjockt lager på hennes båda bröst. Jenny ser så oskyldig ut där hon står, med små fina bröst som knappt döljs alls, de styva bröstvårtorna som tydligt avtecknar sig under jordgubbssmeten. Hon rodnar och håller fortfarande båda händerna över fittan.

Sedan är det Tanjas tur. Hennes skärp lossas och hon väljer skålen med vispad grädde. Hennes små bröstvårtor styvnar också snabbt av den kalla grädden. Moa och Emelie går snabbt vidare till Anna. De knyter upp snöret som är spänt runt hennes bröst, och börjar surra upp det. Det är ganska besvärligt när hon samtidigt håller händerna över fittan, så till slut sträcker hon upp händerna rakt upp i luften istället. Klassens alla blickar sänks intuitivt ner till Annas nakna fitta. Hon har en liten blond tofs alldeles ovanför fittan.

Jag såg henne visserligen naken igår kväll också, men då var det så mörkt. Det är en helt annan sak att se henne nu, i fullt dagsljus. Hennes små blygdläppar har börjat öppna sig lite, och hon är nog inte ensam om att börja bli upphetsad. När snöret runt hennes bröst lossas allt mer, söker sig i alla fall min blick tillbaka till hennes små men härligt runda tuttar. Snöret har varit så hårt spänt att brösten fortfarande har röda och vita ränder. Hon väljer chokladsåsen, och brösten är snart täckta. Den bruna chokladsåsen rinner lite ner över hennes platta mage, och blir en skarp kontrast mot hennes ljusa hud.

Så fortsätter behandlingen av tjej efter tjej, tills det blir Moas och Emelies tur. Jag har redan förstått att både Moa och Emelie har lite exhibitionistiska drag, så jag blir inte särskilt förvånad över det som nu händer. De ställer sig mitt emot varandra, mitt emellan mig och övriga klassen. När de gick runt med sina skålar hade de kvar sina bikiniunderdelar, men nu böjer sig Moa fram och tar av sig sin. Sedan sträcker hon händerna rakt upp och låter Emelie börja dra loss tejpen. Moa börjar snurra hela kroppen runt, medan Emelie står stilla och drar i tejpen. Moas piruett blir en uppskattad uppvisning, eftersom både jag och alla klasskompisar för varje varv får se både fittan och allt mer av hennes stora runda bröst…

Så släpper slutligen tejpen från hennes ena bröst, som hoppar till på ett inbjudande sätt. Tejpens ände sitter fortfarande fast i hennes andra bröst, men nu har hon stannat. Hon tittar upp på mig och säger lite utmanande:

- Vad väntar du på? Ska du inte passa på att fotografera lite nu när jag är naken? Eller tycker du inte att jag är sexig? frågar hon och putar lite med munnen.

- Jo då, svarar jag, men ångrar mig genast.

Det blir fel hur man än svarar.

- Kom igen då, säger Moa förföriskt.

Jag kan inte låta bli att ta några bilder av de två tjejerna - med hela klassen i bakgrunden. Emelie drar lite mer i tejpen, som i sin tur drar lite mer i Moas stora bröst. Klick, klick. Runda, mjuka tonårsbröst, styva bröstvårtor. Bulan i mina träningsbyxor växer pinsamt.

Så släpper tejpen taget även om det andra bröstet, som tacksamt gungar till och lägger sig symmetriskt vid det andra bröstet. Klick, klick, klick. Jag zoomar ogenerat in brösten, när Emelie börjar smörja in dem med jordgubbssmet. Emelie använder händerna istället för sleven nu, och masserar passionerat in Moas stora, mjuka bröst med jordgubbssmet. Alldeles halt och blankt.

Sedan åker även Emelies trosor av, och hon ger samma sexiga uppvisning. Snurrar ett varv tills tejpen tar slut. Moa masserar in Emelies bröst med rikligt med chokladsås, som rinner vidare ner över magen och ner över hennes nakna, svullna och hala fitta. Jag skulle så gärna vilja slicka av henne all chokladsås, men nöjer mig tills vidare med att ta närgångna foton. Istället sjunker Moa ner på knä, och gör precis det jag drömmer om.

- Det blev visst lite för mycket chokladsås, säger hon och börjar slicka Emelies hala fitta inför mig och hela klassen.

Emelie skruvar på sig, och lägger upp ena benet på Moas axel för att hon ska komma åt bättre. Hon stönar till, andas högt och börjar själv smeka sina fina, runda och lite toppiga bröst. Runt, runt, så att chokladsåsen bara ligger som ett tunt, genomskinligt lager. Jag tar fler bilder.

Jag lyfter blicken för att kolla läget i övriga klassen. Flera tjejer verkar trycka sina händer misstänkt hårt och rytmiskt för att bara skyla fittorna, men ingen onanerar helt öppet. Killarna håller också diskret sina händer över kukarna, men det är tydligt att de flestas kukar nu står i givakt, och att små rörelser i händerna inte är särskilt oavsiktliga. Alla stirrar på skådespelet framför dem, och jag inser att min position kanske inte är den mest diskreta nu, eftersom jag står med ett tydligt stånd alldeles bakom Moa och Emelie. Jag tycker mig också se att några tjejer verkar flacka med blicken mellan tjejerna och mina byxor.

Nu verkar Emelie vara på väg mot sin kulmen, hon vibrerar i hela kroppen och trycker fittan hårt mot Moas slickande tunga. Hon tar tag i Moas huvud och trycker det hårt mot fittan, samtidigt som hon skriker hämningslöst. Emelie verkar vilja suga ut det mesta ur orgasmen, och släpper inte Moas huvud förrän hon blivit helt lugn. Klassen applåderar spontant och Moa och Emelie bugar glatt.

I den spontana applåden är det ingen som tänker på att de inte har några kläder på sig, utan de står plötsligt nakna och applåderar. För mig blir det en smärre chock när ett tiotal nakna, 15-16-åriga fittor visar sig helt öppet för mig. Moa och Emelie tappar nästan hakan när de ser alla killar i klassen med styva, nakna kukar som pekar upp mot dem och gungar lite i takt med applåderna.

Applåderna avtar snabbt när alla inser sin nakenhet. Moa och Emelie går tillbaka till sina platser och står sedan stilla. Plötsligt är all uppmärksamhet på mig igen, och jag inser att jag förväntas fotografera igen. Alla håller åter igen händerna över sina kukar och fittor. De tjejer som har grädde på brösten blir allt mer nakna i takt med att grädden smälter och rinner ner mot deras nakna fittor. Men jag fortsätter att fota. Om det är vad de vill, så inte mig emot.

* * *

Efter ett tag griper Emelie in igen.

- Då kör vi tagning fyra.

På den signalen börjar killarna se sig runt efter varsin tjej, och de börjar suga och slicka på deras bröst för glatta livet. Som av en händelse hittar Micke fram till Jenny, och Richard dyker in mellan Annas runda små bröst. Johan börjar slicka och suga Emelies tuttar rena från det tunna lagret choklad. "Samma par som igår", tänker jag.

- Du glömmer väl inte att fota, ropar Emelie med grötig röst.

- Det här ska bli vårt minne av den här klassen, istället för det där urtråkiga skolfotot vi tog i gympasalen!

Jag fortsätter att fota och tänker att det blir garanterat ett bra minne. Tjejerna börjar bli renslickade, och jag ser att både ett och annat par nu håller för varandras kön istället för sitt eget. Men det är fortfarande rätt diskret.

- Tagning fem, ropar Emelie.

"Herregud, hur många tagningar har de planerat", tänker jag.

Alla ställer upp sig på sina platser igen.

- Nu! ropar Emelie

Hela klassen börjar jubla, hoppa och sträcka upp sina händer rakt upp i luften. Jag fortsätter fota av bara farten, och ser att nu är alla elever plötsligt helt nakna. Moas bröst guppar våldsamt för varje hopp. Jenny har ett stadigt tag om Mickes stake. Emelie är den enda som inte sträcker upp händerna, för hon använder dem för att hålla isär sina svullna, nyslickade blygdläppar.

När jag tagit en massa snabba foton stannar jag upp och beundrar klassen i all sin nakenhet. Det ligger en spänd upphetsning i luften - men inför kameran, läraren och alla klasskompisar hämmas ändå lusten från att härja fritt. När så tagning fem är avklarad verkar det inte som att Emelie och Moa planerat så mycket mer. Samtidigt är det ingen som vill lämna trappan och klä på sig, så när jublet tar slut står alla kvar och tittar lite nyfiket på varandra. Alla vill något mer, men ingen vet riktigt vad.

* * *

Det blir Richard som tar nästa initiativ:

- Jag tycker att vi killar ska bjuda tjejerna på en tagning sex. Vi har ju inte fått ta del av era skålar än!

Han går fram till Emelie, som fortfarande har de halvfulla skålarna bredvid sig. Emelie skiner upp och lyfter upp skålen med chokladsås. Hon doppar sin hand i skålen och smörjer sedan sensuellt in Richards bröstkorg med såsen. Hon börjar sedan slicka honom ren, och virvlar lite extra med tungan runt hans bröstvårtor. Såsen har runnit ner över magen, så hon fortsätter att slicka sig nedåt.

Richard håller fortfarande händerna över kuken, men när Emelie fortsätter nedåt tvingar hon bort hans händer. Kuken pekar snett uppåt, alldeles framför Emelies ansikte. Hon verkar tveka lite, men då kommer Moa till undsättning. Hon doppar även ner sin hand i skålen med chokladsås, och tar sedan ett ordentligt tag om Richards kuk. Hon smörjer in hela kuken med chokladsås, runkar kuken alldeles framför Emelies ansikte. Richard börjar stöna, men då slutar Moa sin behandling. Istället tar hon ett steg tillbaka och låter Emelie fortsätta med det hon höll på med. Emelie ser ingen annan utväg än att helt enkelt suga in kuken i munnen. Det har hon ju gjort tidigare, så hon får snart in ett bra tempo.

Under tiden går Moa vidare med chokladsåsen till Micke. Hon hoppar över bröstkorgen den här gången, och sätter sig direkt på huk framför honom. Hon är fortfarande naken, och Mickes kuk är sprängfylld bara av att se Moa sitta där framför honom, med sina stora bröst och rödlätta kinder. Han tar tag i kuken och börjar runka framför Moa, som bara sitter och tittar storögt på kuken som bara är några centimeter framför hennes mun.

Hon tar ordentligt med chokladsås i handen och tar över runkandet. Sedan suger hon prövande in kuken i munnen några gånger, som för att smaka av, innan hon släpper fram Jenny som otåligt står på tur. Jenny tvekar inte det minsta, utan suger direkt in kuken så gott hon kan. Hon smeker passionerat Micke överallt där hon når, och försöker hela tiden ta in den chokladsmakande kuken längre ner i halsen. Hennes små, toppiga bröst skakar lite lätt för varje sugtag, och Micke smeker och klämmer oavbrutet på de mjuka brösten och stenhårda bröstvårtorna.

Moa har under tiden gått vidare med chokladsåsen till de andra killarna. För varje kille nu så doppar hon helt enkelt kuken i skålen, runkar några drag och provsmakar sedan kuken innan hon överlämnar den till en av tjejerna. Hon går sedan vidare till nästa kuk. Framför mig är nu ett tiotal par som är i full färd mot upploppet. Emelie suger Richard allt intensivare och han stönar högt. Han trycker ihop Emelies tuttar med våldsam kraft och sprutar sedan med ett avgrundsvrål hennes mun full. Fler killar är på väg nu, och en efter en sprutar de i tjejernas munnar eller på deras kladdiga bröst.

* * *

Jag tar sporadiskt några bilder, men är mest handlingsförlamad av den här utvecklingen. Jag har fullt upp med att hålla fingrarna från kuken, och för den delen att hålla fingrarna från tjejernas kroppar.

När alla killar sprutat så inser jag att jag måste avrunda den här episoden på ett smidigt sätt. Jag lägger ner kameran i sin väska, för att demonstrativt visa att projektet "klassfoto" är avslutat. Jag har sedan länge gett upp försöken att styra händelseförloppet den här helgen, men nu verkar även eleverna ha fått nog för den här gången. De börjar irra runt och söka sina kläder, och jag kan andas ut efter ännu ett på(frestande) upptåg med klassen. Det börjar bli dags för lunch, och jag inser med blandade känslor att bara halva helgen har gått ännu.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: DJUSTD

fin blogg du har! :)

2010-03-14 @ 23:20:01
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: D'

Mer?

2010-10-17 @ 20:35:53

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0