Onsdag

Godmorgon godmorgon

Nu har jag sovit några timmar .  Roya stack för några timmar sen, som vanligt när hon gör så märker jag inte ett skit.
Vad händer idag världen?

Det är onsdag och jag känner på mej att den här dagen kommer gå åt helvete. Det första jag ska göra är att kolla igenom inläggen jag skrev inatt/imorse när jag inte var helt nykte. Jag måste kolla så jag inte har skrivit något jag inte borde ha skrivit.
Sen vette fan vad jag ska göra. Jag vet att jag borde plugga, jag ligger ju efter i allt och jag vet lika bra att det inte kommer hända.
Ikväll skulle jag väl träffa Filip egentligen. Vet inte om det blir av. Han är väl och jobbar nu så vi får väl se sen. Antagligen kommer det inte bli av och då kommer jag sitta här som ett ufo och inte veta vad jag ska göra. Indi den tönten åker ju på kryssning och resten av grabbarna är väl hos -. Ajja what to do?
Får se vad som händer helt enkelt. Shopping blir det i alla fall inte på många veckor nu, haha.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0