Of to bilskolan

Godmorgon godmorgon

Jag blev rätt förvånad att jag somnade igår vid typ 1 tiden. Jag hade ju föst varit vaken fån 8-15 och sen sovit från 16- 19 och sen lyckades jag somna vid 1. Jag var beredd på att vara vaken hela natten men nej. Nu har jag precis vaknat här. Herregud vad jag sover.

Om en timme ska jag röra mej mot körskolan så jag måaste sätta fart här snart. Efter körskolan hade jag tänkt åka och shoppa lite, men jobbet ringde för en stund sen och vill hellre ha dit mej. Det krockade lite mer körskolan så dom skulle ringa runt till andra och säger alla nej skull dom ringa tillbaka till mej. Jag som är så sugen på shopping idag, hoppas dom hittar någon annan

 

Nej nu hinner jag inte skriva mer , det kanske blir något inlägg från mobilen sen

 


Tur att jag är nykterist, höhö


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0