Konstverk av smink

Innan jag och Roya träffades frossade jag på Make up store... Kan man säga frossa i det här fallet?
... Whatever. Jag säger det igen. Jag är inte nykter, det är jävligt svårt att ens skriva ordentligt. Vette fan vad som hände.

Anyway.. Tänkte visa några underhållande pix från Make up store. Helt ärligt vet jag inte riktigt vad som hände där heller. Jag snackade med Roya i telefonen, jag skyller på det



Sådär såg jag ut upp över armbågarna. Själv kallar jag det konstverk. Det är helt underbart att se alla dessa färger  . Sanningen är egentligen att jag vaknade i morse ... i morse och i morse, klockan var 12. Jag vaknade i alla fall och det första jag tänkte var:

- Fan jag har inga bruna toner.

När Hanna åkte för att träna stack jag till Make up store för att fynda brunt. Det fanns ju inte precis lite att välja mellan och det tog mej ett bra tag att bestämma mej, eftersom jag kollade lite på andra färger också. Busted, det syns på bilderna .

Tänkte egnentligen lägga in Dagens shopping här , men nej det passar inte in så det får hamna i nästa inlägg


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0